Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2011 15:23 - Вяра.
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 2363 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 28.04.2011 15:27


 на Ани от мен.   не вярвах,че това ще се случи. мислих,че си различна. на теб само разчитах. вече те забравям,искам.   не вярвах,че си друга,освен моя. мислих,че си такава (за)винаги. за теб само мечтаех. вече те забравям,искам.   вярвах в теб и белотата ти. не мислих,че си друга. за това се върнах вече те забравям,искам   (по)вярвах в теб и писмата ти. не мислих,че си човек-маса за това останах. вече те забравям,искам.   (по)вярвах в усета ти за емоциите ми не мислех,че е измама. сега те няма,нима не ме усещаш? вече те забравям,искам.   (по)вярвах във вричането ти. в думите ти на хълма. подари ми криле,исках за нас да успея вече те забравям,искам.   (по)вярвах в очите ти. потъвах,изгубвах се в тях. като на бяла азиатка. вече те забравям,искам.   къде си,не виждаш ли  каква вселена създавам за нас с любовта си по теб. не ме ли усещаш вече? не ме ли искаш вече?   кажи ми поне,успях ли да изпълня  предназначението си?сега щастлива ли си? в нашата градина....    



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. otherwise - Не...
28.04.2011 16:34
И само за да ти покажа колко сходно осезаваме, това е писано почти преди година, по сходен повод:

"Даже искам...

Не си те спомням
губи ми се образа ти.
Изтривам го съзнателно като ненужен файл,
като зловреден и разяждащ вирус,
присветващ с предупредителния знак
предателство.
Боли, но нищо. Даже искам.
Да те изтрия от себе си докрай.

Замазват ми се всичките черти и форми
и непознати са ми вече и душа, и тяло.
Навярно си ми смътен от сълзите,
защото още яростно обидно е. До бяло.
Боли, но нищо. Даже искам.
И заличавам те от себе си. Изцяло.

Не помня устните ти
и не искам да ги знам,
нито вкусът ти,
нито ароматът. Забравям всичко.
Боли, но нищо. Даже искам.
За да ги нямам в себе си. До пустота и безразличност.

Да, случи ни се нещо,
но дотам -
до изборът ти, който сам направи.
Забравяй ме и ти! Не се мотай.
Боли, но нищо. Даже искам.
За да те махна от себе си. Тотално.

И знаел ли си даже
ти за мен?
Не вярвам да си проумял напълно.
Не вярвам и да можеш.
Изчерпахме се, това бе. Карай.
Исках да ти кажа само, че ме няма.
Боли, но нищо. Даже искам.
Изтръгвам те от себе си. Докрай."

Позволявам си, само този път, въпреки, че си пожелал друго.

Съжалявам!
И знам, че трябва да мълча. По принцип.
цитирай
2. chalama - да,сходно е....
28.04.2011 17:01
не съжалявай,усмихвай се.не трябва да мълчиш и по принцип бъди себе си,свободна и щастлива....това е важно,мого важно за мен...
цитирай
3. otherwise - А ти трябва да си
28.04.2011 19:38
безгранично щастлив Човек. Защото заслужаваш!

Благодаря ти! За всичко...
цитирай
4. chalama - моля,пак заповядай.
28.04.2011 20:18
в същност аз ти благодаря,че ми светиш в ноща...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 118502
Постинги: 55
Коментари: 68
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930