Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2014 10:19 - Амели.
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 1368 Коментари: 0 Гласове:
4



 Няма, няма и попадам на някоя носталгична отнесеност, която ме събужда, като чаша горещо кафе, от всичкия shed или fuck на американското кино, Усещането е страно, след килограмите екшън или комедия или онзи не изяснен особено стил на холивуд, след преплуването на море от агресия, насилие и захаросана романтика с комерсиален привкус,попадам в един магически сюреализъм, в случая "Невероятната съдба на Амели Пулен",не си спомням кога последно го правих, може би с "Голяма риба" на Бъртън, но останах изненадан и някак потопен в света на Амели, като забравен шепот на детството ми, хилядите фантазии и порастналото ми безсмислие.Чудя се , защо няма повече такива филми, вместо да речем последната тъпня на холивуд(простет ми, но не мога да си спомня името). Не, не е тайната рецепта в това, че е продукция на Франция и Германи. Даже не е и саундтрака ... целувка от фантазиите на един по приемлив Париж..Не е и наивният сексапил и носталгична красота на Одре Тоту. Може би е простотата на случването и желанието да направиш някого щастлив. Не е тайна , че бях докоснат да не кажа зашлевен с голям шамар от този филм. Убеден съм, че във всеки отнас живее по една Амели.
В същност, чудя се, как съм пропуснал този филм от 2001 до сега? Къде съм се изгубил и къде са били сетивата ми?
Благодаря ти Жан-Пиер Жьоне. 
Благодаря ти Амели.
Животът, може да бъде много лесен, красив и прост...
Асен.
(Aac AAseen Dzen)



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117744
Постинги: 54
Коментари: 68
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031