Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2014 01:20 - Колеги
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 3137 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 15.08.2014 09:53


 ОБРЪЩЕНИЕ от мен Асен Чалъмов зодия везни.

КЪМ

Ани, Алберто,Атанас,Милен,Мина,Мариета,Мирела,Деси и Сашо от Вн.(последният да затвори вратата)

С които успешно завършихме магистратура по систематична философия през далечната 2002 г. Във Великотърносвски унверститет св.св. Кирил и Методий.

 

Колеги, в момент на вътрешен и персонален инсайд искам да ви попитам и с Вас ли е така?

И вие ли си задавате въпроса, защо? Защо изобщо го завършихме този университет?

 

Да ви кажа колеги, аз напълно съм забравил онова,което учехме. И това е много жалко, след всичката пот, сополи, сълзи, кръв и сперма, които оставихме във Велико Търново.

 

Кажете ми, скъпи за мен колеги и вие ли вече бъркате Аристотел с Платон, защото аз ги бъркам. Платон с никой не го бъркам, защото съм го забравил напълно. Мооже би ми прилича на един античен вариант на Бойко, ама със сигурност е много по умен, щом сме го учили. Питагор ли живееше в гората и обясняваше света с цифри? А Сократ родом от Кранобат ли беше? И как точно развращаваше древните атиняни? А Демокрит ли влизаше в реката и излизаше сух, като Яни Янев от политически скандал? Изобщо цялата антична банда на древногръцкия Оушън ми е изтрита от ума, от кого ли?

 

Освен това колеги , аз вече не правя разлика между Анселм от Кентъбъри и Августин, кой кой беше и кой беше казал, че времето не съществува? Схоластичната мислъл на кого от тях флиртуваше с Аристотел? И какво точно по дяволите беше Окамовият бръснач? И кой мислише бога виша същност и тази негова мисъл беше така възвишена, че няма начин да не идва от самият бог? И прословутото но за сметка на това маструбативно доказателство..на кого беше? Да погледнем и малко по на пред във времето. Така...уважаеми колеги и вие ли така, а? Или файловете на органичният ми хард диск са безвъзвратно делийтнати? Когато правя сърч в ума си не намирам нищо свен една две пцувни, няколко вица и датата на рожденият ми ден.

Ще кажете: ми то щото датата на производство е стара и харддиска дава фира...

Да си призная колеги, Сенека ми звучи като рап стар дека ти е къщата..ела бати венци дава хепи късчета... А пак онзи Крикегор с неговата несподелена любов към Регине Олснен изобщо не ми прилича на философски рамбо, по скоро на пъпчив и не решителен пубертет.

Само един Декарт ме съмнява в съмнението си към битието, да не споменавам, че ми е трудно да се сетя за когото и да е друг философ. За мой срам аз вече не знам каква е разликата между трансцендентен и трансцендентален....

 

Колеги, помните ли предмета АВИТО? За какъв член , да не кажа хуй го учихме пък това и какво точно беше?

И това не е всичко, колеги нещата стават още по трагични, ето на пример аз не помня каква точно нинджа беше Мина, черна или червена? Мариета ли беше влюбена в бармана Дидо. Милен какво точно беше словоносител или слововестител? Ани, запозна ли ме с Тереза и тя Тереза хвана ли ме за либеркеза? И в персонален план никак не помня името на онова същество със скандинавски прародители и големи цици, което учише социология и имаше с мен незбравими приживявания с епидермално-физически характер на един таван в стария град. И защо изобщо подскачахме в онзи януарски студ на барикадите най- отпред с плакати в ръка, каков се промени? Ами ракията в синята лодка, плащахме ли си я избщо?

Сега ще кажете, какво си спомням. Я да видим...

Спомням си логиката, колеги, дали заради суровия характер или гъстата брада на Витан Стефанов не съм особено сигурен.

Спомням си другарския ни дух и жълтите стотинки за шкемба след поредното ни философставне в някоя кръчма, незабравимите изпълнения на Мирела и Хумания дух на Мина, безразсъднат алюбов на Алберто и железния непукизъм на Милен Фена, един философски първообраз н аПатрик от Спондж Боб квадратни гащи. Вметването на Атанас, което интересно как все беше на място, чудно защо си спомням и Иглика, скучна като лекция на Евлоги Данков и тъпа, като облекло на колежката Врана. Безгрижния смях на Мриета и не спиращата енергия на Ани. И как ни гледаше спайдъра с учуден поглед, какви точно сме и дали да ни яде или да се обади в лудницата? До ри си спомням за търпението на Сашо от Варна. Спомням си и Стефка по бельо или по скоро по черньо. И пак онзи фундаментален въпрос защо по дяволите не изчуках колежката Гълабина, след като ми беше цяла нощ в стаяата а я учих да пуши цигари? Ако си спомняте, Гълабина беше много яка , даже думата много е малко за нея. Идиот съм аз, колеги даже се чудя какво точно съм откроверн идиот или откровен циник? И сега да не си помислите, че това е един вид прощално писмо? Тц не е ама никак, възнамерявам, да не се прощавам с вас и ви видя скоро всички пак там и да се направим на пияни щайги.

Защото колеги, аз се заклех:

 

Кълна се
Никога да не забравям теб
С когото
пет години всичко съм делил

Кълна се
Попадне ли в беда един от нас....уо - о -о
Да му подам ръка и в лош за мене час
Да му подам ръка и в лош за мене час

Кълна се
попадна ли в беда да не предавам
Приятелските грешки да прощавам
Кълна се в Дявола и в Бога
Да сторя аз за теб каквото мога
 

Благодаря ви че ви имам. Ваш Асен...везни...и откровен цицник....

:))

 






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - :)))
30.08.2014 19:12
Голям смях :) Това ще го чета, защото кефи... след малко, че сега не мога.
цитирай
2. vania23 - Е, поне добре си си изкарал :)
30.08.2014 19:30
Иначе, независимо какво висше образование имаш, след субективен брой години /понякога след дни/, знанията се изтриват с гъба. Специално се погрижват преподавателите да е така - представят го по най-невъзможния начин. Защо? Те си знаят. Абе, и аз знам - висше е това, не е шега работа - значи, трябва да е супер гадно :)
Ако наистина някой нещо иска да научи, трябва да учи сам - поне в БГ знам със сигурност, че е така.
цитирай
3. chalama - :)
03.09.2014 10:51
благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117739
Постинги: 54
Коментари: 68
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031