Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2016 20:07 - Малките хора
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 943 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес ще ви разкажа за малките хора. Те са винаги около нас и са маскирани. Обикновено се маскират в приятели , добри познати или в хора, които споделят с вас общи цености и възприятия. Малките хора по природа се опитват да наранят или засегнат или да ви откраднат мечтите или всичко това взето заедно. Получават мимолетно удовлствие от това и по този начин си мислят, че са хитри или по умни от теб. Те са майстори на емоционалните капани и страдат от липса на всякаква благодарност от факта, че си ги допуснал в себе си в твоя свят или си им споделил някой сакрални за теб неща. Но малките хора никак не са запознати с феномена на малкия Принц и неговата роза. Да, с всеки от тях съм имал приживяване, дал съм им от времето и ума си. Помгал съм им или съм се лишавал но това вече няма никакво значение. По този начин те самите ти помоагат да се отървеш от тях, да спреш да се радваш и споделяш успехите им. Да им даваш обективни съвети. Да имат истински приятел на когото мога да разчитат по всяко време. И това го пиша не като акт наразочарование от малък човек. Моят случай от трима такива с едния съм бил в университета с другия в казармата а с третия в Лондон. Пиша го ,като хапче за превантивно предпазаване от болка. Сега като се замисля, нищо не се променя от факта,че съм се заблудил в тях. Везер пак си тече към Хамелн. Норд-Рейн Вестфалия пак си е така красива ,зелена и свежа. Аз пак съм уморен и ми се спи кански. Само, тези малки хора в живота ми вече са някак не значителни и малки....Някак болезнено несериозни....
Aas Aachen See



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117775
Постинги: 54
Коментари: 68
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031