Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2015 22:49 - Джак
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 1689 Коментари: 2 Гласове:
3



 Не бягам. Приемам нещата в себе си и извън мен такива,каквито са. Примирил съм се , настанен удобно в Кантовата мисъл за най добра вероятност на тук и сегато от всички възможни такива. Демоните в мен са пенсионирани. Камю ми се сърди често и ме замерва с неговия бунт и абсурд. Не искам да променям, наслаждавам се на случването в чистият му вид, каквото е само по себе си. Обичам да общувам със сградите, научих се да улавям духът на града. Обичам да сядам на кафе и да наблюдавам, улавям духът на града. Любовта и разочарованията му. Вроденото и придобитото в мен често се размазват, като сюреализъм на Дали или като балерина на Дега. превърнах се в наблюдател, на цялото това случване. 
Всеки човек си има парадигми,онези истини,които е извлечел сам за себе си от живота.
Тогава осъзнах,че всяка жена след правене на любов,когато е задоволена е "гола".Tакава каквато е ,без маска без грим.Гола в истинската си същност,такава каквато е била като момиченце и такава каквато е винаги,когато е задоволена,без свян ,без атрибути жена в чист вид,както би казал един Кант да речем.Някой в голотата си запяват,някой са грозни,други агресивни или стават откровени.Някой са студени други унесени. Гледах я в нейната голота и вИждаш детето в нея. Детето което ме попиваше с любопитство снощи в Джак Изкормвача. Поиска ми запалка и така тръгна разговорът , била студентка. Слушах и американският и акцент. Исках да и се отдам заради себе си, не бих го правил от 2009 от както Тя ме напусна. Вероятно ще я срщна пак в следващ живот. 
Стаята и напоена с очакване и скъп парфюм , съучастнически ни приюти. Момичето тръпнеше в очакване бързаше да ме целува жадно. Спрях я, настаних я удобно на леглото завързах и очите със шала си, тъкмо ще усети парфюма ми. Започнах с масаж на стъпалата, първо дясното после лявото стъпало. Дланите ми топли, нежно масажираха стъпалата и. Тя издаваше звуци,като коте. Засмуках с устни малкото пръстче на лявото стъпало. Затворих очи , събудих виртуоза в мен , сег атя беше моята цигулка а а лъкът любовник. Засмуквах пръстче по пръстче, после сводчето, възглавничката. Целувах я по обратната страна на коленете и там кожата е много нежна и чувствителна, целувах лактите и, ямичките на рамената, вратлето гърдите, под тях и ръбчето от страни. Целувах устните и жадно , дълбоко до без дъх. Да исках да и се отдам категорично и безкомпромистно. Обладавах с езиче пъпчето и , вагината. Езичето ми танцуваше с клитора и. Тя се разтичаше по устните ми. Имах своето безвремие, без шумие и без цветие. Имах път до Бог. Когато я обладах за първи път преплетох пръсти си нейните и захапах нежно вратлето и исках да се сливам с нея да завърша онзи платонов антропоген. Чуках я дълго , обрязаният ми пенис беше мног възбуден и твърд. Чуках я докато ме напусна и последната какпчица сила. Исках д асе уверя , че тя получава отргазъм след оргазъм. В ума ми звучеше буря от лято на Вивалди и онези цигулки. Заспа в ръцете ми, не смеех да мръдна да не би да я събудя. Тя беше много красива, млада. Бялата и кожа , кръгли вирнати гърди. Малки чувствени устни и носле което предизвиква д абъде целувано, мека и нежна руса коса. Розави малки зърна. Вкусът и беше салдък и изпълнен с живот. Погледнах си часовника , наближаваш време да си тръгвам, вече закъснявах за работа. Не, не се изкъпах нарочно не исках да отмивам целувките и от себе си. Миришех още на нея. Обещах и да се видим пак, в същност обещах на себе си. Дадох и телефония си номер. Крах бързо в дъжда поА2 , снощи имаше светкавици и дъжда,като че беше лято. Мислих си за числата на часовника. 1 точка, 2 линия 3 равнина 4 измерение. Питагорейците обясняват битието така. Смятах прогресията на Фибоначи в ума си 1,2 3 ,5 ,8,13,21,.....Карах бързо , не ме е страх от смъртта. Бях любопитен дали всичко което знам за нея в същност е реалност. Чудих се може ли да се колонира Христос и дали формулата на Бог е любов е истина и в еквивалетността на Любовта е Бог. Дали бокачо е прав. Не бягах от нея , не исках да я нараня така. Тя има мечти очаквания, аз нямам. Имам само телефония и номер......



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. placebo - ....
06.04.2015 08:18
Ужас. Неграмотен цинизъм. Горките Кант и Камю, че си ги изцапал с тази помия. И моля да не ми коментираш с претенция по блога.

Блях.
цитирай
2. chalama - :)
07.04.2015 00:17
да го духаш...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117747
Постинги: 54
Коментари: 68
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031